TERUG NAAR ALLE BLOGS

Ontdek wie jouw volgers zijn: in drie stappen!
14 februari 2021 
1 min. leestijd

Zou jij nou ook graag willen weten wie jouw LinkedIn bedrijfspagina allemaal volgen? En waar deze volgers vandaan komen? Dat kan! LinkedIn geeft jou de mogelijkheid om alles te weten te komen over jouw volgers op jouw LinkedIn bedrijfspagina. Wij vertellen je hoe!

Wat zeggen jouw volgers over je LinkedIn bedrijfspagina?

Het is natuurlijk fijn en belangrijk om te weten wie jouw LinkedIn bedrijfspagina allemaal volgen. Deze volgers tonen namelijk interesse in jouw bedrijf en dit geeft jou ook een kans om eventueel in contact te komen met andere bedrijven, wat natuurlijk in jouw voordeel werkt. Daarnaast geeft het jou de mogelijkheid om jouw content af te stemmen op jouw volgers of potentiële volgers, die jouw bedrijfspagina al lange tijd volgen, zoals om deze te bedanken.

Maar hoe kom je nou te weten wie jouw bedrijfspagina allemaal volgen? Volg deze drie stappen en je bent er zo!

Stap 1: Open je bedrijfsprofiel

Stap 2: Ga naar het kopje ‘analytics’

Stap 3: Ga naar het kopje ‘followers’ en je bent er!

Uiteindelijk kom je op de pagina waar alle informatie over jouw volgers te vinden is. Deze pagina bevat onder andere de groei in aantal volgers over een bepaalde periode en de profielen van alle personen die jouw bedrijfspagina volgen. Ook vind je hier de demografische gegevens van jouw volgers. Zo kan je zien waar ze vandaan komen, waar zij werken, in welke industrie zij werken, hoe groot het bedrijf is waar zij werken en ten slotte in welke functie zij werken. Deze informatie geeft jou een beeld van wie jouw bedrijfspagina allemaal volgen. Wat nog te zien is op de pagina zijn soortgelijke bedrijven die je zou kunnen zien als concurrentie.

Wil je meer weten over hoe je het aantal volgers van jouw bedrijfspagina een boost geeft? Lees dan snel onze andere blogs! Wil je meer weten over LinkedIn? Bekijk dan onze LinkedIn trainingen.

Succes!

Groeten,

Lieneke de Wolf

Over de schrijver
Lieneke is oprichter en eigenaar van School for Social Media. Gek van online marketing en de mogelijkheden die het ondernemers en bedrijven biedt. "Ik vind het ontzettend leuk om met bedrijven te sparren over hoe zij meer resultaten uit online kunnen halen. Hoe zet je nu je website, social media etc. in om je bedrijf of organisatie zichtbaar te maken en extra business te genereren.'